På denne rejse vil de mønstre der konstituerer det vi har accepteret som Vores Virkelighed, blive dekonstrueret igennem Selv-Tilgivelse og re-konstrueret igennem et løfte om genoprettelse til det der er bedst for alt liv – Bernard Poolman

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at længes efter ‘livet’ som jeg har værdsat og værdiget livet ud fra sanseindtryk om sommeren og foråret, specifikt i form af dufte, lyde fra solsorte, solnedgang og solopgang der minder mig om en bestemt oplevelse og minde fra fortiden, hvor jeg følte mig allermest i live og i det minde og i den oplevelse tænkte jeg at dette var LIVET jeg mærkede og derfor knyttede jeg oplevelsen og ideen at dette var LIVET til disse sanseindtryk og til mindet om det og derfor nu hvor jeg hører de samme lyde igen aktiverer den samme oplevelse og har dermed begrænset “LIVET” til at være en oplevelse bestående af et bestemt sanseindtryk

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at associere lyden af solsorte, duften af sommer og synet af solopgang og solnedgang med et minde hvor jeg tænkte at “Det Hér er Livet!” og derfor har associeret disse sanseindtryk med “LIVET” og ser derfor ikke solnedgang som solnedgang eller solopgang som solopgang eller hører solsortens sang som solsortens sang, som et fysisk udtryk for liv – men har i stedet begrænset og indfanget disse sanseindtryk i en positiv personlig oplevelse af energi indeni mig

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at længes efter en oplevelse fra fortiden baseret på et minde om hvordan jeg oplevede mig selv dengang i en følsese af og tanke omkring at “Det Hér er Livet!”

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv ikke at have set at det jeg har troet var “LIVET” i min oplevelse af mig selv i fortiden var et selv-bedrag baseret på følelser af en positiv polaritet modstillet min oplevelse af negativ polaritet hvor jeg følte og oplevede at jeg var fanget i et ulideligt liv i’normalitetens fangeskab’

